söndag 25 oktober 2009

Prins annorlunda

Till hösten hör böcker; läsning uppkrupen med en filt i fåtöljen eller i sängen under ett varmt täcke. Jag har flera böcker jag påbörjat för ett tag sedan och bestäde mig för att läsa dem nu när jag inte har foton framkallade.

Igår läste jag ut boken Prins annorlunda av Sören Olsson (Bert och Sunes pappa) och Yvonne Brynggård-Olsson. Boken handlar om deras son som föds med Down syndrom och livet med honom fram till idag. En läsvärd bok med en fängslande början och ett fint slut. Den kunde däremot ha varit lite tunnare enligt min mening. Låna den på biblioteket eller köp en pocket.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej Hanna! Vad roligt att du kommit igång med din blogg igen! Vad mycket fint du scrappat också....vi saknar dig på våra scrapkvällar....:o/ Ha det bra hälsar Agneta