söndag 25 oktober 2009

Jag har underbara vänner!!

Måste bara skriva det och uprepa mig: Jag har underbara vänner!!

I augusti fick jag ett stort paket med allt möjligt smått och gott från min kusin som emigrerat till kanada. Innehållet var inte till lillen, som jag trott, utan ett hopplock scrapgrejer. Så glad jag blev! En tid senare, i september, kom min svägerska med ett album fyllt med papper - en tidig julklapp. Och när jag nu var hos en vän för någon vecka sedan gav hon mig en bunt scrappapper och an ask brads. Så nu har jag scrapgrejer!!! Så roligt.

Måste påminna mig själv om att visa uppskattning för mina vänner i vardagen. Det behövs kanske inte alltid så fina paket som jag fick men ett litet mail, brev eller kort gör också någon nära glad. Jag ska bli bättre...


Inga kommentarer: