torsdag 8 maj 2008

Sommarlov på studiecirkeln

Igår hade vi sista träffen hos Studiefrämjandet för den här terminen, men förhoppningsvis drar vi igång till hösten igen - eventuellt med ett större gäng. Det har varit jätte roliga torsdagar med er tjejer!! Visar först skisserna från förra träffen samt de två layouterna jag skapade den kvällen. LOn med titeln delfin (den vita) är gjord efter den nedre skissen.


Till igår hade jag med fototips inför sommaren. Vill passa på att visa mitt, för tillfället favorit foto. Lillan hade söta pippilotter i håret när vi började fotandet men här har de åkt av. Vill även passa på att visa tre små tavlor jag gjort till Lillan, ska matcha girafftapeterna i hennes rum.
Mer bilder har jag inte för tillfället - nu har även kameran lagt av (lagom till majbrasan...)

1 kommentar:

Anonym sa...

Håller med om att det har varit jätteroliga torsdagar! Ser fram emot hösten och hoppas få flera roliga scrapstunder. Ha det bra!
/Kerstin