fredag 16 maj 2008

Jag kände mig utmanad...

...av Linda:

För 5 år sedan: Skulle jag strax få sommarlov. Hade nationelltprov i Matte C vilket gav mig ett betyg jag grämer mig över än idag.
För 3 år sedan: Packade jag för att flytta hemifrån och resa utomlands (inte samtidigt) .
För 1 år sedan: Var jag mammaledig med vår Lilla som hade hunnit bli 4 månader, Samt ägnade mig åt min nya hobby som jag hållt på med sporadiskt uner ett år.
För 3 månader sedan: I almanackan står ingenting. Lördag, maken arbetade. Jag hade precis fått chansen att börja som cirkelledare hos studieförbundet.
Igår: Monterade vi Ikeamöbler. Jag målade en vägg och ett skåp. Maken la golv. Jag drack för mycket kaffe och kunde inte somna på kvällen..
Imorgon: kommer Lillans kusiner hit för en heldag med oss.
Om ett år: Hm... Springvickar som lärare alternativt pluggar färdigt.
Och jag utmanar: de som inte gjort utmaningen.

Inga kommentarer: