måndag 21 januari 2008

Kreativ i veckan som gick

Har varit så kreativ att jag inte hunnit berätta vad jag gjort... Nä, skämt åsido, men lite grann har jag hunnit med. Denna vecka är det kalas för fullt hus så dagens projekt har varit att göra barnvänliga muffins (bilder kommer förhoppningsvis senare). De blev nog mer goda än vackra.. Igår söndag planerade jag sidor till min BOM med några skisser, när denna vecka är över finns det förhoppningsvis tid att ta tag i det. I lördags städade jag mitt skrivbord. Rensade även i en garderob för att kunna förvara pysselsaker där. På "före"-bilden finns det två LO's på G. Är det det som kallas kreativt kaos? :-)






Fredag den 18 bakade jag tårtbottnarna till lillans kalas. Även det ett projekt i sig när recepten måste anpassas efter våra gigantiska plåtar. På kvällen fick jag tillfälle att igen bekanta mig med photoshop. Har inte alls använt det mycket sedan jag gick ut gymnasiet. Började, och håller på för fullt, att redigera bilder för att skicka in på framkallning. 100 klara och ca 60 kvar.



Inga kommentarer: